Reclamació Beques


Adjuntem documents per a presentar la queixa per l'impagament de les beques front al Síndic de Greuges.



1. Consulta Beca

PER A COMPROVAR QUE L'ALUMNE ÉS BENEFICIARI DE L'AJUDA INTRODUIR LES DADES EN LES SEGÜENTS PAGINES WEB DE CONSELLERIA I VERIFICAR QUE LA SOL·LICITUD HA SIGUT ADMESA EN ALGUNA DE LES TRES FASES:
FASE A:

FASE B:

FASE C:





2. Proposta de queixa

QUEIXA QUE ES FORMULA PER L’IMPAGAMENT DE LES AJUDES PER A L’ADQUISICIÓ DE LLIBRES DE TEXT DE L’ALUMNAT D’ESO

QUEJA QUE SE FORMULA POR EL IMPAGO DE LAS AYUDAS PARA LA ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO DEL ALUMNADO DE ESO


Dades personals de qui presenta la queixa / Datos personales de quien presenta la queja:



Nom i cognoms / Nombre y apellidos



DNI / NIE / Passaport



Telèfon:



Domicili a efecte de notificacions /Domicilio a efecto de notificaciones



Data de la queixa/Fecha de la queja



Sr Síndic de Greuges,

Durant el mes de gener de 2011, d’acord amb allò regulat per l’Orde 93/2010 de la Conselleria d’Educació (DOCV de 30 de desembre de 2010), vaig sol·licitar una ajuda per a l’adquisició de llibres de text per al meu fill / la meua filla:
Nom i cognoms:
DNI / NIE / Passaport:
matriculat / matriculada en l’IES Eduardo Primo Marqués de Carlet. A més la sol·licitud va ser admesa per conselleria i per tant hauria d'haver sigut ingressada en la corresponent compte corrent.

L’apartat 14 de l’Annex I d’aquesta orde diu literalment que El procediment de pagament de les ajudes previst en la present orde es realitzarà al començament del curs 2011/2012, a través d’una transferència per l’import de l’ajuda al compte corrent que figure en l’imprés de sol·licitud de l’alumne que resulte beneficiari en la resolució corresponent..

En aquest moment encara no s'ha fet efectiu el pagament i això excedix àmpliament el començament de curs a què fa referència l'orde.

Per això sol·licite la seua intercessió perquè s’agilitzen els tràmits i es complisca la llei.

Atentament,
Signatura de la persona que presenta la queixa


3. Presentació  de la queixa

Si voleu presentar una queixa, només heu d’omplir el nostre formulari o enviar-nos una carta signada, en què haureu d’indicar:
 Les vostres dades personals, el DNI o passaport, un telèfon de contacte i un domicili a l’efecte de notificacions.
 Una explicació breu del vostre problema, com també quines gestions heu fet davant l’Administració per intentar solucionar-lo.
 Convé que hi adjunteu la documentació relacionada amb el problema.

Si teniu dubtes sobre si el problema que teniu pot ser admés com a queixa, formuleu-nos una consulta o poseu-vos en contacte amb l’Oficina d’Atenció Ciutadana a través del nostre telèfon gratuït (+34) 900 21 09 70.

Per correu:  Carrer Pascual Blasco, 1 - 03001 Alicante



Documents: