Adjuntem documents per a presentar la queixa per l'impagament de les beques front al Síndic de Greuges.
1. Consulta Beca
1. Consulta Beca
PER A COMPROVAR QUE L'ALUMNE ÉS BENEFICIARI DE L'AJUDA INTRODUIR LES DADES EN LES SEGÜENTS PAGINES WEB DE CONSELLERIA I VERIFICAR QUE LA SOL·LICITUD HA SIGUT ADMESA EN ALGUNA DE LES TRES FASES:
FASE A:
FASE B:
FASE C:
2. Proposta de queixa
QUEIXA
QUE ES FORMULA PER L’IMPAGAMENT DE LES AJUDES PER A L’ADQUISICIÓ DE LLIBRES DE
TEXT DE L’ALUMNAT D’ESO
QUEJA
QUE SE FORMULA POR EL IMPAGO DE LAS AYUDAS PARA LA ADQUISICIÓN DE LIBROS DE
TEXTO DEL ALUMNADO DE ESO
Dades personals
de qui presenta la queixa / Datos personales de quien presenta la queja:
Nom i cognoms /
Nombre y apellidos
DNI / NIE /
Passaport
Telèfon:
Domicili a
efecte de notificacions /Domicilio a efecto de notificaciones
Data de la
queixa/Fecha de la queja
Sr Síndic de
Greuges,
Durant el mes de
gener de 2011, d’acord amb allò regulat per l’Orde 93/2010 de la Conselleria
d’Educació (DOCV de 30 de desembre de 2010), vaig sol·licitar una ajuda per a
l’adquisició de llibres de text per al meu fill / la meua filla:
Nom i cognoms:
DNI / NIE /
Passaport:
matriculat /
matriculada en l’IES Eduardo Primo Marqués de Carlet. A més la sol·licitud va
ser admesa per conselleria i per tant hauria d'haver sigut ingressada en la
corresponent compte corrent.
L’apartat 14 de l’Annex
I d’aquesta orde diu literalment que “El procediment de
pagament de les ajudes previst en la present orde es realitzarà al començament
del curs 2011/2012, a través d’una transferència per l’import de l’ajuda al
compte corrent que figure en l’imprés de sol·licitud de l’alumne que resulte
beneficiari en la resolució corresponent.”.
En aquest moment
encara no s'ha fet efectiu el pagament i això excedix àmpliament el començament
de curs a què fa referència l'orde.
Per això
sol·licite la seua intercessió perquè s’agilitzen els tràmits i es complisca la
llei.
Atentament,
Signatura de la
persona que presenta la queixa
3. Presentació de la queixa
Si voleu presentar
una queixa, només heu d’omplir el nostre formulari o enviar-nos una carta
signada, en què haureu d’indicar:
Les vostres dades personals, el DNI o
passaport, un telèfon de contacte i un domicili a l’efecte de notificacions.
Una explicació breu del vostre problema, com
també quines gestions heu fet davant l’Administració per intentar
solucionar-lo.
Convé que hi adjunteu la documentació
relacionada amb el problema.
Si teniu dubtes
sobre si el problema que teniu pot ser admés com a queixa, formuleu-nos una
consulta o poseu-vos en contacte amb l’Oficina d’Atenció Ciutadana a través del
nostre telèfon gratuït (+34) 900 21 09 70.
Per correu: Carrer Pascual Blasco, 1 - 03001
Alicante